Гостевая книга

добавить сообщение ]
Страницы:Назад 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110 Далее


2011-03-15 21:24
Николай

15 марта избран новый Блаженнейший Маронитский Патриарх Антиохийский и всего Востока Бешара Пьер (Бутрос)эль-Раи, ранее бывший архиеписком одной из епархий в Ливане. Он сменил ушедшего 26 февраля на покой Патриараха Насраллаха Пьера (Бутроса)Сфейра.

——
Спасибо, добавил!



2011-03-14 20:45
Николай

13 марта скончался глава Карпато-Русской епархии в США митрополит Амисосский Николай (Смиско)

——
Спасибо, добавил.



2011-03-14 19:52
иерм. Мануил

Может добавить, что кир Николай (Смиско), который вчера умер, про что, наверное, уже знаете, в 1983-1985 был епископом-помощником с титулом Амисского в УПЦ Америки http://www.hierarchy.religare.ru/h-orthod-ukramer.html

——
Спасибо, только недавно прочел, уже добавил на сайт.



2011-03-14 15:47
Андрей

Я здесь вижу написали что Власий Тишков-секачевский еп.,но как он секачевский,как его рукопалагал Гордиенко,еще 2004г-www.anti-raskol.ru/pages/1384.А интересно в какой юрисдикции был Тишков до 2010г.

——
Сам схиеп.Власий сообщал, что его рукополагал в том числе секачевский Епископ Никита (Матфеев)



2011-03-14 12:40
о.Сергий

Дело в том что тут хотят представить юрисдикцию схиархиепископа Михаила как образованную в 2010 году посредством выхода с ИПЦ рафаилитов.Но ведь во время вхождения в рафаиловскую структуру было принято решения принять Архиепископию на правах автономии а ее главу схиархиепископа Михаила продолжать титуловать как "Верховного архиепископа". Правды ради надо заметить что в его структуре есть епископы катакомбной секачевской ветви такие как Херувим Дягтярь и Власий Тишков. Первый присоединился в 1996 году второй в 2011 году. В великую схиму как уже было и раньше сказано пострижены почти все их архиереи.Правильно это или нет думаю не нам решать.По вопросу схиепископа Макария – то не нужно быть великим гением чтобы понять имя при постриге в схиму было принято Макарий а до этого было совсем другое также как и в их главы было Венедикт стало Михаил – и как раз михаила и принимали с его Архиепископией в один и тот же день что и митрополита А.Трегуба с его епархией.

——
Мне все же кажется, что правильнее считать дату основания 2010 годом, т.к. ранее, пусть и автономно в какой-то мере (в ИПЦ м.Рафаила иначе и не бывает-то), но еп.Михаил все же входил в ИПЦ(Р), и об одельной архиепископии с какой-то структурой речи не было. Тот же еп.Херувим никогда не заявлял о контактах или опосредственном входжении в ИПЦ(Р), или в Слобожанскую Архиепископию, а называл себя епископом серафимо-геннадиевской ветви, со своим первоиерархом. После развала серафимо-геннадиевцев, стал вроде бы независимым.
Если и были контакты в 1996 году, даже молитвенные, то все же не верится во вхождение в юрисдикцию или объединение.
А как фамилия упопоившегося схеп. Макария? Все рукоположения УАПЦ 1942-1944 годов хорошо известны; как-то сомнительно, что один из оригинальных епископов дожил до 2011 года, и даже на волне возрождения УАПЦ 1990-1992 годов нигде не всплывал.
Может также напишете, кто такие Софроний, архиепископ екзарх Житомирский;
Сергий, архиепископ Курский и Тульский и
Сергий, епископ Броварский,екзарх Киевский?



2011-03-14 01:48
Владика Адріан (Кулик)

Володимир Борщевич пише:"На жаль, не отримав я вiдповiдей з боку владики Адриана-Богдана Кулика на питання про богословсько-канонiчну складову його висвят та перевисвят, хоча й писав йому на електронну пошту не раз. Натомiсть – мовчанка. Можливо, владика образився на мене за попереднiй допис? Що ж, нехай простить мене, грiшного й недостойного."
Не знаю куди і кому Ви шановний (не маю честі бути з Вами знайомий) писали, Ваших листів я не отримував. Судячи з того що Ви вже нашукали вдосталь, то мої відповіді Вам не потрібні, та й не маю я часу і бажання невідомій мені людині будь що пояснювати. Дивує той факт, що Ви знайшли звинувачення невідомого мені Майлеса, і не спромоглися знайти його спростування наклепу у мою адресу.
Ну і на останок – якщо Ви щиро, то Бог простить.
Бажаю Вам миру в душі і не гурманити в чужих нечистотах.



2011-03-13 22:07
Андрей

А с чего Вы взяли что у Гордиенка еп.Херувим'-это Дегтярь,они говорят,что он ис 96г в них,но это нет доказательств.и наврят ли Дегтярь пошел бы к самосвяту.Я общался с господином Шакаловым,покажите документы,грамоты.он умалчывает,уходит,в них нет доказательств.А так Херувим Дегтярь,архиеп. в серафимо-генадиевской юрисдикции катак.церкви.

——
Херувим (Дегтярь) уже давно то с серафимовцами (которые, кстати, уже на несколько ветвей развалились), то независимый, то священником МП прикидывается. И как-то крайне сомнительно, чтолбы в Чернигове был еще один епископ с таким редким именем как Херувим.
А то, что якобы с 96-го, то собственно юрисдикция начала оформяться только в 2010, 1996-ой это совершенно мифическая дата, на нее не стоит обращать внимание.



2011-03-12 18:21
церковный

Мне интересен такой момент: когда ПЦЛА перешла на старый стиль?

——
Учитывая, что она недавно образовалась, скорее всего с начала своего существования.



2011-03-10 21:49
Анонім

Прочитав на сайті цікаву інформацію, деякі особистості сумніваються у хіротоніях Спиридона (Бабського), хоча є документально підтверджені факти таких висвят.
А от мені цікаво було б дізнатися хто приймав участь у поставлені в єпископські сани так званих єпископів Марка (Черкашина) і Михаїла Венедикта (Гордієнка) чи як там його насправді? І хто постригав останнього в схиму і наділив таким почесним титулом Верховний Архієпископ Слобожанський Митрополит істинно православної церкви??? Наперед Дякую усім за інформацію!!!

——
А можно посмотреть на документальные доказательства?



2011-03-10 18:23
Володимир Борщевичwww ]

Я перепрошую, але нiякий Макарiй владикою Полiкарпом Сiкорським на Чернiгiвсько-Стародубську кафедру у 1943 р. офiцiйно не висвячувався. Принаймi, нема доказiв, що митрополит Полiкарп у 1943 р. створював катакомбну УАПЦ та висвячував катакомбних владик. Зрештою, й кафедра з такою назвою в УАПЦ не icнувала. Була Чернiгiвська i Нiжинська кафедра УАПЦ, котру з травня 1942 р. по жовтень 1942 р. займав владика Фотiй (Тимощук), якого згодом за другий шлюб позбавили сану постановою Луцького собору УАПЦ. Надалi цю кафедру окормлював монах УАПЦ Досифей Iванченко, якого призначили тимчасово керувати Полтавською кафедрою.
Можливо, Макарiя Коропського висвячував якийсь iнший владика, але точно не Полiкарп, який постiйно перебував у Луцьку аж до ciчня 1944 року. Хочеться, щоб автори таких повiдомлень надавали вагомi докази достовiрности вказаних ними катакомбних хiротонiй.
Хочу торкнутися ще одного важливого аспекту, на цей раз уже з сучасного життя УАПЦ. На жаль, не отримав я вiдповiдей з боку владики Адриана-Богдана Кулика на питання про богословсько-канонiчну складову його висвят та перевисвят, хоча й писав йому на електронну пошту не раз. Натомiсть – мовчанка. Можливо, владика образився на мене за попереднiй допис? Що ж, нехай простить мене, грiшного й недостойного.
Тим часом, наполегливо шукаючи, натрапив в iнтернетi на низку цiкавих документiв.
У першому владика Богдан (Кулик) разом з рiдним братом, митрополитом Мойсейом (Куликом) 7 сiчня 2003 року звертався з Рiздвяним привiтанням до громади вiрних:
http://uaoc.org/christmaspastoral2003.html
Лист з осудом свого брата Мойсея (Кулика) за 30 ciчня 2004 року (Протокол № 33104) владика Богдан пiдписав, як "титулярний Єпископ Пергамський, вiкарний Єпископ Кливлендський, синкел для сходу США" (а не Єпископ Нової Англiї, як вказано у Вас на сайтi, шановний адмiне. Думаю, варто виправити цю помилку).
http://uaoc.org/statement1.html
А далi – ще одна цiкава деталь. Послання владик УАПЦ-Соборноправної вiд 21 квiтня 2004 року також зафiксувало осуд владики Мойсея, а ще – згадало про владику Богдана.
http://uaoc.org/eparchyukraine/metmefodiy.html
Цитую переклад з англомовного оригiналу (можливо, переклад не дуже точний, тож прошу адмiна виправити мене, якщо щось не так):
"Єпископ Богдан Кулик, як випадковий подорожуючий в Україну, не отримав призначення там, але, швидше за все, лишився допомiжним єпископом Архиєпархiї США, нашої юрисдикцiї".
Це – при тому, що на той час владика Богдан вже проживав у нашiй столицi. Який же з нього "випадковий подорожуючий"? Якась тут нестиковка виходить, чи не так? Щось владики явно не договорювали.
А у 2005 р. владика Iоанн (Майлес) видав цiлу заяву щодо владики Богдана, в якому звинувачував його у насильствах щодо Мойсея:
http://eng.maidanua.org/node/128
http://www.brama.com/news/press/2005/02/050211uaocc.html
Також я вияснив наступне.
У вереснi 2005 р. Михайло Явчак та Мефодiй Кудряков спiвслужили на лiтургiї у кафедральному соборi Тернополя, ось фото:
http://www.brama.com/news/press/2005/09/050907bishoppaulpeterjesep_uaoc.html
Далi, у 2006 р. Михайло Явчак та Мефодiй Кудряков мали спiвслужити у США. Але протест з боку владики Макарiя (Малетича) завадив цьому.
Напевно, й нещодавня перевисвята Богдана Кулика з йменням Адриан сталася пiд впливом Макарiя, на вимогу саме владики Макарiя, а також, можливо, владики Романа (Балащука) – останнього, до речi, я знаю особисто, як жорстку та принципову людину.
Думаю, що я висловив правильний здогад. Вважаю, що УАПЦ мусила б дати повний та вiдвертий коментар з приводу того, як на даний час ставиться провiд УАПЦ до Михайла (Явчака-Чампiона) та його церкви, чи вважа УАПЦ цю церкву частиною себе, а головне: чи визнавалися коли-небудь в УАПЦ чернечi постриги та висвяти, якi здiйснювалися митропоитом Михайлом Явчаком та його владиками?? (Зауважу – тими самими владиками, якi, судячи з офiцiйного сайту УАПЦ-Соборноправної, й досi продовжують визнавати митрополита Мефодiя за свого патрiарха). А також: який канонiчний статус у владики Петра (Брука де Трааля) з Нiмеччини, який походить з "Мiланського синоду"?
Думаю, що розв’язання цих непростих питань знiме приводи для рiзного роду плiткарства та для багатьох закидiв, що лунають останнiм часом на адресу предстоятеля УАПЦ як з боку Львiвського братства, так й з боку владик Романа (Балащука) та Iгоря (Iciченка).
Адже, як неодноразово я переконувався на власному досвiдi роботи в церковних структурах УПЦ-КП на Волинi, церковне життя мусить бути чесним, вiдкритим та прозорим, без мовчанок та недомовок. Саме в цьому – запорука поваги до проводу церкви як з боку вiрних, так й з боку опонентiв. Отож, владикам УАПЦ та прес-службi УАПЦ не варто уникати гострих питань, а треба достойно та виважено на них вiдповiдати.
З повагою та любов’ю у Христi, iсторик Володимир Борщевич.

——
Я также крайне сомневаюсь, что некий Макарий был рукоположен в 1943, рукоположения того времени хорошо известный, да и епископ Черниговский (Фотий) также здравствовал.
Кстати, я читал что Фотий после войны остался в СССР и возглавил некие катакомбные общины; однако как-то без доказательств мне слабо верится.



Страницы:Назад 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110 Далее


Иерархия церквей
Новости проекта
Гостевая книга
Словарь терминов
География
О проекте
Контакты
Карта проекта
Поиск
 
Религия и СМИ